TILBUD – Trailerkøreskolen i København, tilbyder B/E trailerkørekort.

Dansk kørelærer | Medlem af Dansk Kørelærer Union

Få dit trailerkørekort med et lynkursus hos TrailerKøreskolen

Hos TrailerKøreskolen forstår vi, at tiden er vigtig for dig. Derfor tilbyder vi nu et specialdesignet trailerkørekort lynkursus, der giver dig muligheden for at erhverve dit trailerkørekort på helt ned til 2-3 uger. Vores lynkursus er skræddersyet til dig, der ønsker at udvide dine kørefærdigheder hurtigt og effektivt, uden at gå på kompromis med kvaliteten af undervisningen.

Er din hverdag fyldt op, men drømmer du stadig om at kunne køre med en trailer? Vores mulighed for trailerkørekort på 2-3 uger er perfekt for dig, der har en travl hverdag. Lynkurset er fleksibelt og kan passe ind i din eksisterende tidsplan. Dette kursus kombinerer intensiv undervisning med praktisk erfaring, så du bliver klædt godt på til at håndtere alle aspekter af kørsel med trailer.

Hvorfor vælge TrailerKøreskolen?

• Effektivt kursusforløb: Vores trailerkørekort kat. B/E lynkurser er designet til hurtigt at give dig de nødvendige færdigheder og viden, så du kan bestå dit trailerkørekort første gang.
  • Fleksible kursusplaner: Vi tilbyder kurser både i hverdagene og i weekenderne, så du kan finde et kursus, der passer til netop din kalender.
  • Erfarne instruktører: Alle vores instruktører er dygtige fagfolk med masser af erfaring, som står klar til at guide dig gennem dit kursus.
  • Trailerkørekort weekendkursus: Er i flere der ønsker at tage kørekort samtidig, har I også mulighed for at få et weekendskursus. Kontakt Christian på 40258755for at høre mere.

Ved at tage dit trailerkørekort kat. B/E hos os, bliver du ikke kun klar til at køre med en trailer; du bliver også en mere sikker og kompetent bilist. Tilmeld dig et af vores kurser i dag og tag det første skridt mod mere frihed på vejene.

Tilmeld dig her

Undervisningen foregår enten formiddag, eftermiddag, aften eller weekend. Hvis I er flere, der ønsker at tage trailerkørekort på et bestemt tidspunkt, får I jeres helt eget hold.

Ring på: 40258755

Fra teorilokalet i Hvidovre dækker vi områderne hele Storkøbenhavn og Nordjælland, og kommer gerne til jer, hvis I er mindst 6, der vil tage teorien sammen.

Skal du have kørekort til hestetrailer, bådtrailer, campingvogn, mv. så hjælper trailerkøreskolen.dk dig med et trailerkørekort

Udfyld formularen for at tilmelde dig

Navn(Påkrævet)
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Du er mere end velkommen til at kontakte os.

Dansk kørelærer.

* Kr. 1200,- skal betales inden kurset

Navn(Påkrævet)
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Trailerkøreskolen.dk