TILBUD – Trailerkøreskolen i København, tilbyder B/E trailerkørekort.

Dansk kørelærer | Medlem af Dansk Kørelærer Union

Generhverve kørekort, kategori B

Står du i den situation, at du har brug for at generhverve dit kørekort, står vi klar til at hjælpe dig hele vejen i mål, så du igen kan køre videre.

Hos Trailerkøreskolen tilbyder vi dig undervisning der sikrer at du får dit kørekort tilbage. Sammen finder vi det niveau du befinder dig på og tilretter undervisningen udfra det. Vi er meget fleksible ift. planlægning af undervisning og kørsel, så du kan få det til at passe ind i din kalender.

Vi er klar over hvor afhængig man kan være af sit kørekort, og derfor vil vi gøre alt hvad vi kan for at du kan få det tilbage hurtigst muligt. Samt hjælper vi til at gøre dig til en bedre billist.

Kontakt os for at høre mere

Lektioner og prøver

Hos Trailerkøreskolen gennemgår vi den de lektioner, som du som rutineret bilist har brug for. Derudover ser vi prøver og planlægger undervisning ud fra dit behov, så vi sikrer at du får dit kørekort igen hurtigst muligt samt opnår et sikkert og trygt forhold til din kørsel.

Vores beståelses-procent er meget høj og vores elever yderst tilfredse med forløbet. Ud fra mange års erfaring ved vi hvordan du opnår mest for pengene, så du kan komme ud på vejen bag rattet igen.

Der kan være mange årsager til, at du har brug for at generhverve dit kørekort. Uanset grunden, kan vi hos Trailerkøreskolen hjælpe dig. Generhverv dit kørekort hos os nemt og billigt.

Tilmeld dig nu

Tilmeld dig generhvervelse af kørekort

Efter din tilmelding vil du blive kontakte for planlægning af dit konkrete forløb.

Ved at sende beskeden accepterer du vores privatlivspolitik*

Kontakt os

Du er mere end velkommen til at kontakte os.

Dansk kørelærer.

* Kr. 1200,- skal betales inden kurset

Navn(Påkrævet)
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
    Trailerkøreskolen.dk